The Happy List: 3

happylist

  • Een heerlijk ontbijtje op de zondagochtend (of nog beter, op een doordeweekse ochtend) met verse jus, eitjes, croissantjes en vers fruit.
  • In de spiegel zien dat al dat gesport van de afgelopen tijd zijn vruchten begint af te werpen.
  • Al twee weken lang zin hebben in sushi en dan in de supermarkt een stukje sushi aangeboden krijgen. Oh yes.
  • Te horen krijgen van een voedingsdeskundige dat je meer calorieën binnen moet krijgen, welgeteld 2250. Yay for more food!
  • Een nieuwe trui. Weet je wat erop staat? ‘Meow or never’. Gewoon omdat het kan.
  • Kadootjes geven aan mensen en zien dat je ze écht blij maakt.
  • Het vooruitzicht hebben op de twee beste feesten van het jaar. En dan bedoel ik niet oud en nieuw, want dat is meestal één grote illusie. Nee, ik bedoel We Are Electric en Herfstdrift. Gelukkig zijn er nu nog leuke feestjes om het af te leren na afgelopen zomer!
  • 100 bezoekers hebben op één dag. Heel eerlijk, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. En dat op een artikel waarvan ik had verwacht dat mensen er moeilijk over zouden doen. Ik ben trots op mezelf.
  • De Sims 4 spelen. Nu we het erover hebben, ik ga gauw weer verder…

Liefs, Roos

Een gedachte over “The Happy List: 3

  1. Heel herkenbaar! Vooral in de spiegel zien dat al dat gesport zijn vruchten begint af te werpen. Zo fijn gevoel om te weten dat het toch niet voor niks is geweest!

Plaats een reactie